W trosce o jakość naszych usług oraz zachowania Państwa praw, przygotowaliśmy regulaminy wyjaśniające działanie naszych usług. Przed dokonaniem zakupów, prosimy zapoznać się z odpowiednimi regulaminami.

 

Regulamin Sklepu

Poniższy regulamin obowiązuje od dnia 24.05.2018 r.

I. Definicje

Użyte w Regulaminie pojęcia oznaczają:

1. Klient – osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nie będącą osobą prawną, której przepisy szczególne przyznają zdolność prawną, która dokonuje Zamówienia w ramach Sklepu;

2. Kodeks Cywilny – ustawa z dnia 23 kwietnia 1964 r. (Dz.U. Nr 16, poz. 93 ze zm.);

3. Regulamin – niniejszy Regulamin świadczenia usług drogą elektroniczną w ramach sklepu internetowego deltaoptical.pl;

4. Sklep internetowy (Sklep) – serwis internetowy dostępny pod deltaoptical.pl, za pośrednictwem którego Klient może w szczególności składać Zamówienia;

5. Towar – produkty prezentowane w Sklepie Internetowym;

6. Umowa sprzedaży – umowa sprzedaży Towarów w rozumieniu Kodeksu Cywilnego, zawarta pomiędzy Delta Optical spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k. a Klientem, zawierana z wykorzystaniem
serwisu internetowego Sklepu;

7. Ustawa o prawach konsumenta – ustawa z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. z 2014 r. poz. 827);

8. Ustawa o świadczeniu usług drogą elektroniczną – ustawa z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. Nr 144, poz. 1204 ze zm.);

9. Zamówienie – oświadczenie woli Klienta, zmierzające bezpośrednio do zawarcia Umowy sprzedaży, określające w szczególności rodzaj i liczbę Towaru.


II. Postanowienia ogólne

2.1. Niniejszy Regulamin określa zasady korzystania ze Sklepu dostępnego pod deltaoptical.pl.

2.2. Niniejszy Regulamin jest regulaminem, o którym mowa w art. 8 Ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną.

2.3. Sklep, działający pod deltaoptical.pl, prowadzony jest przez prowadzony jest przez Delta Optical spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k., wpisaną do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla miasta stołecznego Warszawy pod nr KRS 0000784247 (Delta Optical).
 
Dane adresowe / kontaktowe:
Nowe Osiny, ul. Piękna 1
05-300 Mińsk Mazowiecki
NIP: 822-20-47-012

Klienci mogą się kontaktować pod następującym adresem mailowym info@deltaoptical.pl lub pod numerem telefonu 25 786-05-20 (opłata wg. cennika właściwego operatora).

2.4. Niniejszy Regulamin określa w szczególności:

a) zasady dokonywania rejestracji i korzystania z konta w ramach sklepu internetowego;
b) warunki i zasady dokonywania elektronicznej rezerwacji produktów dostępnych w ramach sklepu internetowego;
c) warunki i zasady składania drogą elektroniczną Zamówień w ramach sklepu internetowego;
d) zasady zawierania Umów sprzedaży z wykorzystaniem usług świadczonych w ramach Sklepu Internetowego.

2.5. Korzystanie ze sklepu internetowego jest możliwe pod warunkiem spełnienia przez system teleinformatyczny, z którego korzysta Klient następujących minimalnych wymagań technicznych:

a) Internet Explorer w wersji 8.0 lub nowszej z włączoną obsługą apletów Javy oraz obsługą plików cookies dotyczących sesji, lub
b) FireFox w wersji 3.0 lub nowszej z włączoną obsługą apletów Javy oraz obsługą plików cookies dotyczących sesji,
c) minimalna rozdzielczość ekranu 1024 x 768 pikseli.

2.6. W celu korzystania ze sklepu internetowego Klient powinien we własnym zakresie uzyskać dostęp do stanowiska komputerowego lub urządzenia końcowego, z dostępem do Internetu.

2.7. Zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa Delta Optical zastrzega sobie możliwość ograniczenia świadczenia usług za pośrednictwem Sklepu internetowego do osób, które ukończyły wiek 18 lat. W takim przypadku potencjalni Klienci zostaną o powyższym powiadomieni.

2.8. Klienci mogą uzyskać dostęp do niniejszego Regulaminu w każdym czasie za pośrednictwem odsyłacza zamieszczonego na stronie głównej serwisu deltaoptical.pl oraz pobrać go i sporządzić jego wydruk.

2.9. Informacje o Towarach podane na stronach internetowych Sklepu, w szczególności ich opisy, parametry techniczne i użytkowe oraz ceny, stanowią zaproszenie do zawarcia umowy, w rozumieniu art. 71 Kodeksu Cywilnego.

2.10. Zdjęcia Towarów umieszczane na stronach internetowych Sklepu są przykładowe i służą prezentacji konkretnie wskazanych na nich modeli. Zdjęcia i opisy umieszczane przy poszczególnych Towarów pochodzą od Delta Optical lub dostarczane są przez producentów Towarów.

2.11. Informacja o cenie podawana na stronie deltaoptical.pl ma charakter wiążący od momentu otrzymania przez Klienta e-maila zawierającego ostateczne potwierdzenie wszystkich istotnych elementów rezerwacji lub Zamówienia, do końca realizacji rezerwacji lub Zamówienia. Cena ta nie ulegnie zmianie niezależnie od zmian cen w Sklepie, które mogą się pojawić w odniesieniu do poszczególnych Towarów po otrzymaniu przez Klienta e-maila, o którym mowa powyżej.

2.12. Wszystkie produkty dostępne w deltaoptical.pl są fabrycznie nowe, wolne od wad fizycznych i prawnych, oraz zostały legalnie wprowadzone na rynek polski.


III. Zasady korzystania ze Sklepu

3.1. Warunkiem rozpoczęcia korzystania ze Sklepu internetowego jest rejestracja w jego ramach.

3.2. Rejestracja następuje poprzez wypełnienie i zaakceptowanie formularza rejestracyjnego, udostępnianego na jednej ze stron Sklepu.

3.3. Warunkiem rejestracji jest wyrażenie zgody na treść Regulaminu oraz podanie danych osobowych oznaczonych jako obowiązkowe.

3.4. Delta Optical może pozbawić Klienta prawa do korzystania ze Sklepu Internetowego, jak również może ograniczyć jego dostęp do części lub całości zasobów Sklepu Internetowego, ze skutkiem natychmiastowym, w przypadku naruszenia przez Klienta Regulaminu, a w szczególności, gdy Klient:

a) podał w trakcie rejestracji w sklepie internetowym dane niezgodne z prawdą, niedokładne lub nieaktualne, wprowadzające w błąd lub naruszające prawa osób trzecich,
b) dopuścił się za pośrednictwem sklepu internetowego naruszenia dóbr osobistych osób trzecich, w szczególności dóbr osobistych innych klientów sklepu internetowego,
c) dopuści się innych zachowań, które zostaną uznane przez Delta Optical za zachowania niezgodne z obowiązującymi przepisami prawa lub ogólnymi zasadami korzystania z sieci Internet lub godzące w dobre imię Delta Optical

3.5. Osoba, która została pozbawiona prawa do korzystania ze sklepu internetowego, nie może dokonać powtórnej rejestracji bez uprzedniej zgody Delta Optical spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.

3.6. W celu zapewnienia bezpieczeństwa przekazu komunikatów i danych w związku ze świadczonymi w ramach Witryny usługami, Sklep internetowy podejmuje środki techniczne i organizacyjne odpowiednie do stopnia zagrożenia bezpieczeństwa świadczonych usług, w szczególności środki służące zapobieganiu pozyskiwania i modyfikacji przez osoby nieuprawnione danych osobowych przesyłanych w Internecie.

3.7. Klient zobowiązany jest w szczególności do:

a) niedostarczania i nieprzekazywania treści zabronionych przez przepisy prawa, np. treści propagujących przemoc, zniesławiających lub naruszających dobra osobiste i inne prawa osób trzecich,
b) korzystania ze Sklepu internetowego w sposób nie zakłócający jego funkcjonowania, w szczególności poprzez użycie określonego oprogramowania lub urządzeń,
c) niepodejmowania działań takich jak: rozsyłanie lub umieszczanie w ramach Sklepu internetowego niezamówionej informacji handlowej (spam),
d) korzystania ze Sklepu internetowego w sposób nieuciążliwy dla innych klientów oraz dla Delta Optical.
e) korzystania z wszelkich treści zamieszczonych w ramach Sklepu internetowego jedynie w zakresie własnego użytku osobistego,
f) korzystania ze Sklepu internetowego w sposób zgodny z przepisami obowiązującego na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej prawa, postanowieniami Regulaminu, a także z ogólnymi zasadami korzystania z sieci Internet.


IV. Procedura zawarcia Umowy sprzedaży

4.1. W celu zawarcia Umowy sprzedaży za pośrednictwem Sklepu należy wejść na stronę internetową deltaoptical.pl, dokonać wyboru Towarów, podejmując kolejne czynności techniczne w oparciu o wyświetlane Klientowi komunikaty oraz informacje dostępne na stronie.

4.2. Wybór zamawianych Towarów przez Klienta jest dokonywany poprzez ich dodanie do koszyka.

4.3. W trakcie składania Zamówienia – do momentu naciśnięcia przycisku „Zamawiam” – Klient ma możliwość modyfikacji wprowadzonych danych oraz w zakresie wyboru Towaru. W tym celu należy kierować się wyświetlanymi Klientowi komunikatami oraz informacjami dostępnymi na stronie.

4.4. Po podaniu przez Klienta korzystającego ze Sklepu internetowego wszystkich niezbędnych danych, wyświetlone zostanie podsumowanie złożonego Zamówienia. Podsumowanie złożonego Zamówienia będzie zawierać informacje dotyczące:

a) przedmiotu zamówienia,
b) jednostkowej oraz łącznej ceny zamawianych produktów lub usług, w tym kosztów dostawy
oraz dodatkowych kosztów (jeśli występują),
c) wybranej metody płatności,
d) wybranego sposobu dostawy,
e) czasu dostawy.

4.5. W celu wysłania Zamówienia konieczne jest dokonanie akceptacji treści Regulaminu, podanie danych osobowych oznaczonych jako obowiązkowe oraz naciśnięcie przycisku „Zamawiam z obowiązkiem zapłaty”.

4.6. Wysłanie przez Klienta Zamówienia stanowi oświadczenie woli zawarcia z Delta Optical Umowy sprzedaży, zgodnie z treścią Regulaminu.

4.7. Po złożeniu Zamówienia, Klient otrzymuje wiadomość e-mail zatytułowaną „Zamówienie ze sklepu internetowego Delta Optical”, zawierającą
ostateczne potwierdzenie wszystkich istotnych elementów Zamówienia.

4.8. Umowę traktuje się za zawartą z momentem otrzymania przez Klienta wiadomości e-mail, o której mowa powyżej.

4.9. Umowa sprzedaży zawierana jest w języku polskim, o treści zgodnej z Regulaminem.


V. Dostawa

5.1.Dostawa Towarów jest ograniczona do obszaru Rzeczpospolitej Polskiej i odbywa się pod adres wskazany przez Klienta w trakcie składania Zamówienia.

5.2. Dostawa zamówionych Towarów odbywa się transportem własnym, przesyłką kurierską lub poprzez odbiór osobisty. Koszty dostawy wskazane są pod adresem Dostawa i koszty dostawy oraz w czasie składania Zamówienia.

5.3. Termin dostawy wynosi 3 dni robocze licząc od dnia wysłania przez Klienta Zamówienia. W indywidualnych sytuacjach Klient i Delta Optical mogą ustalić krótszy termin dostawy.

5.4. Podczas odbioru przesyłki Klient zobowiązany jest sprawdzić kompletność zawartości przesyłki i w przypadku stwierdzenia uszkodzenia mechanicznego lub niekompletności zawartości przesyłki, Klient zobowiązany jest spisać protokół szkody w obecności kuriera. Protokół musi być sporządzony w dwóch jednobrzmiących egzemplarzach i podpisany przez kuriera i Klienta.

5.5. Klienci mogą uzyskać dostęp do niniejszego Regulaminu w każdym czasie za pośrednictwem odsyłacza zamieszczonego na stronie głównej serwisu deltaoptical.pl oraz po-brać go i sporządzić jego wydruk.

5.6. Utrwalenie, zabezpieczenie, udostępnienie oraz potwierdzenie Klientowi istotnych postanowień Umowy sprzedaży Towarów następuje poprzez przesłanie Klientowi na podany adres e-mail oraz poprzez dołączenie do przesyłki zawierającej Towar wydruku potwierdzenia, specyfikacji Zamówienia oraz faktury VAT.


VI. Ceny i metody płatności

6.1. Ceny Towarów podawane są w złotych polskich i zawierają wszystkie składniki, w tym podatek VAT (z wyróżnieniem wysokości stawki), cła oraz wszelkie inne składniki.

6.2. Klient ma możliwość uiszczenia ceny:

a) przelewem na numer konta bankowego:

Bank Handlowy w Warszawie S.A.:
18 1030 1582 0000 0008 1478 4002
Delta Optical spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Nowe Osiny ul. Piękna 1, 05-300 Mińsk Mazowiecki

b) płatnością w systemie Przelewy24 (płatności zintegrowane m.in. mTransfer, Płacę z Inteligo, Alior Bank),

c) zapłata kartą płatniczą Visa, MasterCard/EuroCard, JCB, Diners Club, Maestro i Visa Electron. Karty obsługiwane są za pomocą systemu Przelewy24. Karta zostaje obciążona po akceptacji autoryzacji.

d) płatnością gotówkową przy odbiorze przesyłki,

e) płatnością on-line w systemie PayPal,

f) płatnością ratalną w Credit Agricole,

g) płatnością ratalną w systemie Santander (dawniej Żagiel),

Odbierając zamówiony towar w jednym z naszych Salonów (Warszawa - Jana Pawła II 19, Gdańsk - Grunwaldzka 40/9, Centrala - Nowe Osiny ul. Piękna 1), możecie Państwo zapłacić gotówką, kartą płatniczą, w systemie ratalnym Santander lub Crédit Agricole.


VII. Uprawnienie do odstąpienia od umowy

Mają Państwo prawo odstąpić od niniejszej umowy w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny.

Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia, w którym weszli Państwo w posiadanie rzeczy lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Państwa weszła w posiadanie rzeczy.

Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, muszą Państwo poinformować nas o swojej decyzji o odstąpieniu od niniejszej umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia – na przykład pismo wysłane pocztą (adres: Delta Optical spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k. Nowe Osiny, ul. Piękna 1, 05-300 Mińsk Mazowiecki), faksem (25 759-29-95) lub pocztą elektroniczną (info@deltaoptical.pl).

Mogą Państwo wypełnić i przesłać formularz odstąpienia od umowy znajdujący się na odwrocie lub jakiekolwiek inne jednoznaczne oświadczenie.
Aby zachować termin do odstąpienia od umowy, wystarczy, aby wysłali Państwo informację dotyczącą wykonania przysługującego Państwu prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.

Skutki odstąpienia od umowy

W przypadku odstąpienia od niniejszej umowy zwracamy Państwu wszystkie otrzymane od Państwa płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Państwa sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez nas), niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym zostaliśmy poinformowani o Państwa decyzji o wykonaniu prawa odstąpienia od niniejszej umowy. Zwrotu płatności dokonamy przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Państwa użyte w pierwotnej transakcji, chyba że wyraźnie zgodziliście się Państwo na inne rozwiązanie; w każdym przypadku nie poniosą Państwo żadnych opłat w związku z tym zwrotem. 
Możemy wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania rzeczy lub do czasu dostarczenia nam dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.

Proszę odesłać towar pod adres: Delta Optical spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k., Nowe Osiny, ul. Piękna 1, 05-300 Mińsk Mazowiecki, niezwłocznie, a w każdym razie nie później niż 14 dni od dnia, w którym poinformowali nas Państwo o odstąpieniu od niniejszej umowy. Termin jest zachowany, jeżeli odeślą Państwo rzecz przed upływem terminu 14 dni.Odpowiadają Państwo tylko za zmniejszenie wartości rzeczy wynikające z korzystania z niej w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.

Prawo odstąpienia od umowy nie przysługuje w odniesieniu do umów:

  • o świadczenie usług, jeżeli wykonaliśmy w pełni usługę za Twoją wyraźną zgodą;
  • w której cena Towaru zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi nie sprawujemy kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy;
  • w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według Twojej specyfikacji lub służąca zaspokojeniu Twoich zindywidualizowanych potrzeb;
  • w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia;
  • w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;
  • w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami;
  • w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;
  • o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną Twoją zgodą, przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.

Informacje dodatkowe

  • Do odsyłanego towaru prosimy dołączyć dowód zakupu oraz podać numer konta, na które mają być przelane pieniądze.
  • Zwracany przez Klienta Towar powinien zostać opakowany w odpowiedni sposób, zapewniający brak uszkodzeń przesyłki w trakcie transportu.
  • Produkt należy zwrócić w stanie niezmienionym, chyba że zmiana była konieczna w granicach zwykłego zarządu.
  • W przypadku odstąpienia od Umowy Sprzedawca nie ponosi kosztu odesłania Towaru.

Zakupiony u nas towar można także zareklamować, jeśli posiada wady fabryczne lub został uszkodzony mechanicznie w czasie przesyłki. Szczegółowe warunki gwarancji są uregulowane w karcie gwarancyjnej. Do odsyłanego towaru prosimy dołączyć dowód zakupu z opisem przyczyny reklamacji.


POBIERZ FORMULARZ ODSTĄPIENIA OD UMOWY


VIII. Reklamacje dotyczące Towarów

8.1. Delta Optical jako sprzedawca odpowiada wobec Klienta będącego konsumentem w rozumieniu art. 22[1] Kodeksu Cywilnego, z tytułu rękojmi za wady
w zakresie określonym w Kodeksie Cywilnym.

8.2. Reklamacje, wynikające z naruszenia praw Klienta gwarantowanych prawnie, lub na podstawie niniejszego Regulaminu, należy kierować na adres serwis@deltaoptical.pl. Delta Optical zobowiązuje się do rozpatrzenia każdej reklamacji w terminie do 14 dni, a gdyby to nie było możliwe, do poinformowania w tym okresie Klienta, kiedy reklamacja zostanie rozpatrzona.

8.3. Delta Optical  ponosi odpowiedzialność z tytułu gwarancji sprzedanego Towaru na warunkach oraz przez okres wskazany w karcie gwarancyjnej. Jeśli dokument gwarancyjny przewiduje taką możliwość, Klient może zgłaszać swoje roszczenia w ramach gwarancji bezpośrednio w autoryzowanym serwisie, którego adres znajduje się w karcie gwarancyjnej.


IX. Reklamacje w zakresie świadczenia usług drogą elektroniczną

9.1. Delta Optical podejmuje działania w celu zapewnienia w pełni poprawnego działania Sklepu, w takim zakresie, jaki wynika z aktualnej wiedzy technicznej i
zobowiązuje się usunąć w rozsądnym terminie wszelkie nieprawidłowości zgłoszone przez Klientów.

9.2. Klient zobowiązany jest niezwłocznie powiadomić Delta Optical o wszelkich nieprawidłowościach lub przerwach w funkcjonowaniu serwisu Sklepu
Internetowego.

9.3. Nieprawidłowości związane z funkcjonowaniem Sklepu Klient może zgłaszać mailowo pod adres webmaster@deltaoptical.pl

9.4. W reklamacji Klient powinien podać swoje imię i nazwisko, adres do korespondencji, rodzaj i datę wystąpienia nieprawidłowości związanej z funkcjonowaniem Sklepu.

9.5. Delta Optical zobowiązuje się do rozpatrzenia każdej reklamacji w terminie do 14 dni, a gdyby to nie było możliwe, do poinformowania w tym okresie Klienta, kiedy reklamacja zostanie rozpatrzona.


X. Ochrona Danych Osobowych

10.1. Administratorem danych osobowych jest właściciel sklepu www.deltaoptical.pl Delta Optical sp. z o.o. spółka komandytowa

10.2. Dane osobowe Klienta są przetwarzane w celu realizacji umowy sprzedaży, wysyłki zakupionych produktów oraz w celu bieżącego informowania klienta o produktach i świadczonych przez Sprzedawcę usługach, jak również realizacji napraw gwarancyjnych i pogwarancyjnych.

10.3. Podanie danych osobowych przez klienta jest dobrowolne, ale niezbędne w celu założenia konta, zawarcia umowy sprzedaży, wysyłki zamówionych produktów, a także realizacji obowiązków wynikających z rękojmi oraz dochodzenia należności, jak również wykonywania innych uprawnień i obowiązków umownych.

10.4. Dane osobowe klienta przechowywane będą do momentu odwołania jego zgody na przetwarzanie danych osobowych.

10.5. Właściciel sklepu stosuje odpowiednie środki techniczne i organizacyjne zapewniające ochronę przetwarzanych danych osobowych.

10.6. Klient ma prawo dostępu do swoich danych osobowych oraz do ich poprawiania i usunięcia, a także przeniesienie do innego administratora. Dane osobowe mogą być poprawiane lub usuwane po zalogowaniu się na konto lub - w przypadku klientów niezarejestrowanych - wysyłając odpowiednie żądanie na adres: daneosobowe@deltaoptical.pl

10.7. Dodatkowe wyjaśnienia dotyczące ochrony danych osobowych zawarte są w zakładce Polityka Prywatności na stronie www.deltaoptical.pl.


XI. Postanowienia końcowe

11.1. Rozstrzyganie ewentualnych sporów powstałych pomiędzy Delta Optical a Klientem, który jest konsumentem w rozumieniu art. 22[1] Kodeksu
Cywilnego, zostaje poddane sądom właściwym zgodnie z postanowieniami właściwych przepisów Kodeksu postępowania cywilnego.

11.2. Rozstrzyganie ewentualnych sporów powstałych pomiędzy Delta Optical a Klientem, który nie jest konsumentem w rozumieniu art. 22[1] Kodeksu
Cywilnego Kodeksu Cywilnego, zostaje poddane sądowi właściwemu ze względu na siedzibę Delta Optical.

11.3. W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie przepisy Kodeksu cywilnego, przepisy Ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną oraz inne właściwe przepisy prawa polskiego

11.4. Kupujący będący konsumentem ma możliwość skorzystania z pozasądowego sposobu rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń przed Stałym Polubownym Sądem Konsumenckim przy Wojewódzkim Inspektorze Inspekcji Handlowej w Warszawie. Informacje o sposobie dostępu do ww. trybu i procedur rozstrzygania sporów,  znajdują się pod następującym adresem: http://www.uokik.gov.pl, w zakładce „Rozstrzyganie sporów konsumenckich”.

11.5. Delta Optical spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k. zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian Regulaminu w każdym czasie, o czym Klient zostanie powiadomiony. Zmiany Regulaminu obowiązują od momentu umieszczenia ich na stronie internetowej Sklepu. Zmiany Regulaminu nie będą naruszać praw nabytych Klientów korzystających ze Sklepu.

Regulamin Luneta nie wino

1. Delta Optical oznacza Delta Optical spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k., wpisaną do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla Miasta Stołecznego Warszawy pod nr KRS 0000784247, NIP: 822-20-47-012.

2. Klientem w rozumieniu niniejszego regulaminu jest konsument zamieszkały w Polsce.

3. Aby skorzystać z programu "Luneta nie wino z wiekiem nie robi się lepsza" Klient złoży zamówienie na poniższym formularzu ("Zamówienie"). Zamówienie obejmować będzie:

  1. określenie danych Klienta, w tym ewentualnie wskazanie adresu e-mail, którym klient chce się posługiwać w korespondencji z Delta Optical;
  2. określenie modelu nowej lunety Delta Optical Titanium, którą Klient chce kupić od Delta Optical za cenę katalogową wskazaną na stronie DeltaOptical.pl, korzystanie z warunków programu "Luneta nie wino" wyklucza możliwość jednoczesnego skorzystania z innych promocji;
  3. określenie modelu i daty nabycia używanej lunety Delta Optical Titanium, którą Klient chce sprzedać Delta Optical;
  4. określenie sposobu zapłaty przez Klienta różnicy w cenie pomiędzy nową lunetą i używaną lunetą; oraz
  5. wyrażenie zgody na przetwarzanie danych osobowych klienta dla celów związanych z wykonaniem niniejszej umowy oraz w celu dalszego ich wykorzystywania przez Delta Optical dla celów promocyjnych i marketingowych.

4. Klient wydrukuje wypełnione Zamówienie i własnoręcznie je podpisze, a następnie wyśle na swój koszt wraz z używaną lunetą na adres siedziby Delta Optical: ul. Piękna 1; Nowe Osiny 05-300 Mińsk Mazowiecki.

5. Delta Optical po dokonaniu oceny stanu technicznego lunety, zaproponuje Klientowi cenę jej zakupu, a następnie skontaktuje się z Klientem w sposób zasugerowany w formularzu.

6. Jeżeli Klient zaakceptuje cenę używanej lunety:

  1. uzgodnienie to zostanie potwierdzone mailowo lub pisemnie przed wysłaniem nowej lunety
  2. w zależności od treści Zamówienia:
    • Delta Optical wstrzyma się z wysłaniem nowej lunety do Klienta do momentu otrzymania zapłaty różnicy w cenie pomiędzy nową lunetą i używaną lunetą lub
    • wyśle nową lunetę do Klienta za pobraniem;

7. W razie braku akceptacji Klienta co do ceny używanej lunety, Delta Optical prześle używaną lunetę kurierem do Klienta na jego koszt.

8. Delta Optical może również odmówić realizacji Zamówienia, jeśli model nowej lunety stanowiący przedmiot Zamówienia nie będzie dostępny w sklepie Delta Optical. W takiej sytuacji Delta Optical skontaktuje się z Klientem w celu uzgodnienia innego modelu nowej lunety. Postanowienia punktów 6. – 8. Stosuje się odpowiednio.

9. Odstąpienie przez Klienta od umowy sprzedaży dotyczącej nowej lunety skutkuje również odstąpieniem od umowy sprzedaży dotyczącej używanej lunety. W takiej sytuacji, po otrzymaniu od Klienta zwrotu nowej lunety, Delta Optical prześle Klientowi używaną lunetę i różnicę w cenie pomiędzy nową lunetą i używaną lunetą.

10. Postanowienia Regulaminu Sklepu DeltaOptical.pl stosuje się odpowiednio do niniejszego Regulaminu.

Formularz zamówienia (WORD)
Formularz zamówienia (PDF)

Regulamin Karty Prezentowej

§1 - Postanowienia ogólne

1. Wydawcą Karty Prezentowej jest Delta Optical Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k. z siedzibą w Nowych Osinach przy ul. Piękna 1, 05-300 Mińsk Mazowiecki, zarejestrowaną w Sądzie Rejonowym dla m.st. Warszawy, XIV Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000784247, nr NIP 822-20-47-012 (Wydawca zwany dalej Delta Optical).

2. Karta Prezentowa wydana przez Wydawcę funkcjonuje w oparciu o niniejszy regulamin, a jej realizacja możliwa jest we wszystkich sklepach firmy Delta Optical. Dane adresowe sklepów dostępne są u pracowników Wydawcy oraz pod adresem https://deltaoptical.pl/oddzialy-i-sklepy.html

3. Nabywcą może być osoba fizyczna lub prawna, która nabyła od Wydawcy Kartę/y Prezentową/e w zamian za przekazane środki pieniężne.

4. Użytkownikiem jest Nabywca lub każdorazowy posiadacz Karty Prezentowej, który wykorzystuje Kartę Prezentową przy zapłacie za towary lub usługi w sklepach Delta Optical.


§2 - Informacje o karcie prezentowej

5. Karta Prezentowa – papierowa karta, zabezpieczona jest umieszczonym na niej indywidualnym, jednorazowym numerem. Kod ten służy do potwierdzania transakcji dokonywanych przy użyciu Karty Prezentowej w sklepach Delta Optical. Karta Prezentowa jest opatrzona numerem seryjnym, hologramem oraz pieczątką firmową Delta Optical. Karta Prezentowa wydana jest na okaziciela i uprawnia Użytkownika do jej realizacji wyłącznie w sklepach Delta Optical.

6. Karta Prezentowa ważna jest w okresie 12 miesięcy od daty jej wydania. Okres ten jest szczegółowo opisany na samej karcie i nie podlega dalszemu wydłużeniu.

7. Karta Prezentowa jest jednorazowa, tzn. jeśli zostanie wykorzystana do transakcji niezależnie od tego, czy w jej trakcie wykorzystany został cały nominał, na jaki opiewała, nie można będzie wykorzystać jej ponownie.

8. Karta Prezentowa może opiewać na różne kwoty będące wielokrotnością kwoty 100 złotych.

9. Środki dostępne na Karcie Prezentowej nie podlegają zwrotowi ani wymianie na środki pieniężne (gotówkę) w całości lub w części (w oparciu o art. 38 pkt. 1 ustawy o prawach konsumenta) oraz są nieoprocentowane.

10. Karta Prezentowa w rozumieniu obowiązujących przepisów prawa, nie jest elektronicznym instrumentem płatniczym, jak również nie jest elektroniczną kartą płatniczą.

11. Karta Prezentowa jest bonem różnego przeznaczenia i nie podlega opodatkowaniu podatkiem od towarów i usług w rozumieniu odpowiednich przepisów podatkowych.

12. Wydawca przyjmuje do realizacji w swoich sklepach wyłącznie Karty Prezentowe, które są ważne, oryginalne, nieuszkodzone i posiadają wszystkie zabezpieczenia chroniące je przed sfałszowaniem.

13. Pracownik sklepu Wydawcy, ma prawo odmówić realizacji Karty Prezentowej w przypadku:

  1. gdy upłynął termin ważności karty,
  2. uzasadnionej wątpliwości odnośnie autentyczności Karty Prezentowej
  3. uszkodzenia Karty Prezentowej w stopniu uniemożliwiającym odczytanie zapisanych na niej danych;

14. W przypadku odmowy realizacji Karty Prezentowej przez pracownika sklepu Delta Optical, Użytkownikowi przysługuje prawo zgłoszenia reklamacji wobec Wydawcy.


§3 - Zasady wydania, aktywacji i użytkowania karty prezentowej

15. Warunkiem wydania Nabywcy Karty Prezentowej jest wpłata w sklepie stacjonarnym lub internetowym Delta Optical kwoty będącej równowartością Karty Prezentowej.

16. Potwierdzeniem zakupu jest wystawienie faktury sprzedaży dla firmy lub imiennej faktury sprzedaży dla osoby fizycznej.

17. Karta Prezentowa może być realizowana tylko jednorazowo. W przypadku, gdy cena Towarów nabywanych przez Użytkownika z wykorzystaniem Karty Prezentowej przekracza wartość Karty Prezentowej Użytkownik zobowiązany jest do dopłaty różnicy. W przypadku gdy cena Towarów nabywanych z wykorzystaniem Karty Prezentowej jest niższa niż wartości na jaką opiewa Karta Prezentowej, Użytkownikowi nie przysługuje prawo otrzymania różnicy pomiędzy wartością nabytych Towarów a wartością Karty Prezentowej.

18. Realizacja Karty Prezentowej jest możliwa wyłącznie w przypadku fizycznego jej przekazania; w trakcie finalizacji zakupu w sklepie stacjonarnym należy przekazać pracownikowi sklepu w kasie, a w przypadku zakupu sklepie internetowym – przesłać do siedziby firmy Delta Optical. Nie realizujemy uprawnień wynikających z Karty Prezentowej z ich kopii, zdjęcia (w tym również na smartfonie), zapisanego numeru, itp.

19. Pracownik Delta Optical ma obowiązek sprawdzenia przez dokonaniem płatności Kartą Prezentową, czy kod jest aktywny w systemie rabatowym Wydawcy. Pracownik powinien poinformować klienta, czy Karta Prezentowa jest aktywna.

20. Realizacja Karty Prezentowej następuje poprzez fizyczne przekazanie Karty Prezentowej pracownikowi Delta Optical. Przy płatności za zakupiony towar kwota do zapłaty zostaje pomniejszona o wartość przekazanej Karty Prezentowej.

21. Użytkownik może przedłożyć do zapłaty za kupowany towar - więcej niż jedną Kartę Prezentową.

22. W przypadku zwrotu towaru nabytego przy użyciu Karty Prezentowej, Użytkownik otrzyma zwrot kwoty wypłaconej uprzednio z Karty Prezentowej. Zwrot zostanie wykonany na nowo wydanej Karcie Prezentowej. Podstawą zwrotu tej kwoty jest dowód zakupu towaru z użyciem Karty Prezentowej, a o możliwości dokonania zwrotu decyduje pracownik sklepu zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa i procedurami wewnętrznymi.

23. Transakcję zakupu przy użyciu Karty Prezentowej przez Użytkownika uważa się za ważną, nawet w wypadku, gdy Użytkownik wejdzie w posiadanie Karty Prezentowej w sposób nieuprawniony. Wydawca przy realizacji Karty Prezentowej nie weryfikuje sposobu wejścia w posiadanie Karty Prezentowej przez Użytkownika.


§4 - Odpowiedzialność wydawcy i reklamacje

24. Wydawca nie ponosi odpowiedzialności za posłużenie się Kartą Prezentową przez osobę, która weszła w jej posiadanie w sposób bezprawny, jak również za utratę lub uszkodzenie Karty Prezentowej z przyczyny nieleżącej po stronie Wydawcy po jej przekazaniu Nabywcy.

25. Użytkownik nie ma możliwości zgłoszenia do Wydawcy żądania zastrzeżenia, blokady lub wydania duplikatu Karty Prezentowej.

26. W przypadku utraty, zniszczenia lub kradzieży Karty Prezentowej, Użytkownikowi nie przysługują wobec Wydawcy żadne roszczenia.

27. W przypadku upływu terminu ważności Karty Prezentowej ani Nabywcy ani Użytkownikowi nie przysługują wobec Wydawcy żadne roszczenia z tytułu niewykorzystanej Karty Prezentowej w okresie jej ważności, w szczególności nie przysługuje roszczenie o zwrot niewykorzystanych środków pieniężnych przekazanych Wydawcy.

28. Wszelkie reklamacje i roszczenia związane z zakupem lub realizacją Karty Prezentowej mogą być zgłaszane mailowo na adres info@deltaoptical.pl albo pisemnie na adres siedziby Wydawcy lub w dowolnym stacjonarnym sklepie Delta Optical.

29. Reklamacje będą rozpatrywane w terminie 14 dni od dnia ich zgłoszenia Wydawcy w oparciu o niniejszy regulamin.


§6 - Dane osobowe

30. Administratorem danych osobowych jest Delta Optical.

31. Dane przetwarzane będą w celu realizacji usług określonych niniejszym regulaminem oraz w innych celach, które wynikają z obowiązujących przepisów (np. sporządzenie dokumentacji podatkowej, procesy reklamacyjne), jak również szczegółowe informacje na temat przetwarzania danych osobowych znajdują się na stronie https://deltaoptical.pl/polityka-prywatnosci.html

32. Podanie danych jest dobrowolne, lecz niezbędne dla realizacji usług.

33. Klient lub Nabywca ma prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (www.uodo.gov.pl).


§5 - Postanowienia końcowe

34. W sprawach nieuregulowanych regulaminem mają zastosowanie przepisy powszechnie obowiązującego prawa.

35. Niniejszy regulamin jest dostępny pod adresem: https://deltaoptical.pl/img/uploads/Regulamin_Karty_Prezentowej_Delta_Optical.pdf

36. Regulamin wchodzi w życie z dniem 08.10.2020 roku.

Regulamin Usług Serwisowych

I. Naprawy gwarancyjne

Naprawy gwarancyjne regulowane są poprzez warunki określone w karcie gwarancyjnej


II. Naprawy pogwarancyjne/odpłatne:

1. W celu skorzystania z usługi naprawy pogwarancyjnej/odpłatnej należy przesłać urządzenie na własny koszt do siedziby Delta Optical.

2. Zlecający naprawę klient dostarczając urządzenie do Delta Optical, a w szczególności przesyłając je przez osoby trzecie, zobowiązany jest zapewnić mu odpowiednie opakowanie. Delta Optical nie ponosi odpowiedzialności za szkody, w tym uszkodzenia urządzenia, wynikające z niewłaściwego opakowania urządzenia podczas takiego przewozu.

3. Dołożymy starań, aby wycena oraz termin realizacji naprawy został przedstawiony nie później niż w terminie 21 dni od pierwszego dnia roboczego następującego po dostarczeniu urządzenia do siedziby Delta Optical.

4. Poinformowany o warunkach realizacji naprawy klient jest zobowiązany w terminie 7 dni roboczych uzgodnić z Delta Optical sposób dokonania opłaty za usługę oraz sposób odbioru urządzenia.

5. W celu przyśpieszenia wyceny naprawy należy wraz z urządzeniem dostarczyć dokładny opis wady uwzględniający w szczególności jej zewnętrzne objawy oraz dokładny adres zwrotny reklamującego oraz numer telefonu kontaktowego lub adres e-mail.
Zdecydowanie polecamy skorzystanie z formularza zgłoszenia serwisowego.

6. Jeżeli naprawa wymagać będzie sprowadzenia części zamiennych z zagranicy, termin dokonania wyceny naprawy może ulec stosownemu wydłużeniu.

7. Zanieczyszczenia urządzenia powstałe w trakcie jego użytkowania powinny zostać usunięte przez użytkownika przed dostarczeniem urządzenia do siedziby Delta Optical.

8. Na wykonane usługi i/lub wymienione części udzielana jest gwarancja na okres 24 miesięcy obowiązująca od daty wystawienia rachunku za usługę (faktura lub paragon).

9. W stosunku do poniższych podzespołów niektórych urządzeń okres gwarancji wynosi 12 miesięcy od daty wystawienia rachunku za usługę:

  1. wzmacniacze obrazu w noktowizorach;
  2. wbudowane kamery w mikroskopach;
  3. piloty w teleskopach.

10. Udzielona na usługę gwarancja podlega prawu polskiemu i jest nieprzenośna.

11. Jeśli właściciel urządzenia nie uzgodni z Delta Optical w ciągu 30 dni od wezwania do odbioru urządzenia sposobu oraz terminu jego odbioru, Delta Optical po upływie kolejnych 60 dni przyjmie, że właściciel urządzenie porzucił, a tym samym wyzbył się własności tej rzeczy.

12. Główną misją Delta Optical jest utrzymywanie satysfakcji naszych Klientów zarówno z racji jakości Urządzeń sygnowanych naszą marką oraz jakości świadczonych usług,  jak i z racji klasy, z jaką obsługujemy naszych Klientów. W razie jakichkolwiek uwag związanych ze świadczonymi usługami prosimy o kontakt.

Pliki Cookies

Cookies (ciasteczka) są to małe pliki tekstowe pochodzące z witryny www zapamiętywane przez przeglądarkę internetową użytkownika serwisu. Zawierają najczęściej adres strony internetowej, czas przechowywania na urządzeniu użytkownika oraz własny unikatowy identyfikator. Cookies używane są w celu optymalizacji korzystania ze stron internetowych oraz w celu gromadzenia danych statystycznych, które pozwalają identyfikować sposób korzystania użytkowników ze stron internetowych. Daje to możliwość późniejszego ulepszania struktury i zawartości Witryny. Przeglądarki internetowe domyślnie akceptują pliki cookies. W każdej chwili można wyłączyć w przeglądarce ich akceptację, jednak efektem takiej zmiany mogą być utrudnienia związane z obsługą usług świadczonych za pośrednictwem strony internetowej. Poniżej przedstawione są linki do opisanych przez producentów przeglądarek sposobów blokowania plików cookies:

W razie pytań lub problemów z obsługą plików cookies prosimy o kontakt z administratorem serwisu pod adresem: webmaster@deltaoptical.pl


Analiza oraz badania

Informacje na temat zasad prowadzenia badania sieci Internet dostępne są na stronach www  http://www.gemius.pl/pl/polityka_prywatnosci oraz http://pbi.org.pl/megapanel/metodologia-badania?locale=pl

Każdy z użytkowników sieci Internet może sprzeciwić się uczestnictwu w badaniu poprzez:

  • akceptację specjalnego cookies z klauzulą rezygnacyjną (http://optout.hit.gemius.pl/removeEN.php);
  • konfigurację przeglądarki tak, aby usuwała pliki "cookies" przy jej zamknięciu;
  • konfigurację przeglądarki tak, aby nie przyjmowała plików "cookies" i nie akceptowała technologii LocalStorage

Instrukcje dostępne są pod adresem http://www.gemius.pl/pl/polityka_prywatnosci zakładka "rezygnacja".

Bezpieczeństwo

W sklepie internetowym Delta Optical kupisz szybko, tanio i bez ryzyka - potwierdzi to wielu zadowolonych z naszych usług klientów.
Działamy na rynku optycznym już od wielu lat – dlatego wiemy czego oczekujesz.

Zamówienie realizujemy tego samego lub następnego dnia roboczego od daty jego wpłynięcia do systemu.

Zakupy w Delta Optical to pewność otrzymania towaru sprawdzonego przed wysyłką.

Towar przywiezie Ci pod wskazany adres (domowy lub do pracy) kurier – już nie musisz chodzić na pocztę, aby odebrać przesyłkę!

Zapraszamy także do siedziby naszej firmy lub do sklepów współpracujących z nami – pomożemy Ci wybrać towar z naszej oferty idealny dla Twoich potrzeb.